
Biuro Podatkowo Prawne OMEGA s.c.
ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz
Posiadamy szeroką ofertę dla każdego typu prowadzonej działalności. Zapewniamy pełen pakiet usług do prawidłowego funkcjonowania firmy.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
Księgi rachunkowe
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i MSR;
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, zestawienie zmian w kapitale, rachunek przepływów pieniężnych) według określonych standardów;
- przygotowanie oraz modyfikacja planu kont, dostosowując go do wymaganych standardów sprawozdawczości, controllingu oraz prawa podatkowego;
- organizacja systemu obiegu dokumentów w firmie oraz sporządzenie Instrukcji Obiegu Dokumentów;
- przygotowanie raportów dla potrzeb zarządu;
- sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, PIT, VAT, miesięcznych, kwartalnych informacji podsumowujących, formularzy do GUS i banków;
- przejęcie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi m. in. US, ZUS, GUS, BANKI.
Książki przychodów i rozchodów
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w księdze przychodów i rozchodów;
- prowadzenie ewidencji VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- obsługa pracowników;
- rozliczenie właścicieli firm;
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Ewidencja przychodów ryczałtowych
- prowadzenie ewidencji przychodów ryczałtowych;
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług ( w tym rozliczenie transakcji międzynarodowych takich jak Export, Import, Wewnątrzwspólnotowe Nabycia i Dostawy towarów i usług;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- obsługa pracowników;
- rozliczenie właścicieli firm;
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Obsługa kadrowo-płacowa
Przygotowywanie i sporządzanie:
- umów o pracę, zleceń i o dzieło;
- wypowiedzeń, rozwiązań umów o pracę oraz świadectw pracy;
- list płac;
- odcinków z wypłaty;
- imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA);
- deklaracji ZUS;
- deklaracji podatku od osób fizycznych;
- deklaracji PFRON;
- przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS;
- przygotowanie dla Zarządu (właścicieli) wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
- prowadzenie lub nadzór nad dokumentacją kadrową;
- pomoc w organizacji szkoleń BHP.