Wypełnij formularz obok a przedstawimy Ci cennik usług księgowych w Twojej okolicy...

  1. Zakładasz działalność gospodarczą/firmę??, i zastanawiasz się ile kosztują usługi księgowe?. Wpisz ilu zatrudnisz pracowników określ ile faktur (kosztowych i przychodowych) będziesz generował - czy będziesz potrzebował kasy fiskalnej?
  2. Masz już księgową....? Ale nie jesteś z niej zadowolony??? - Wypełnij formularz - my oddzwonimy....
  3. Chcesz niezobowiązująco porozmawiać o cenach usług księgowych w Twoim mieście? – wpisz w formularzu twoje dane – a my oddzwonimy...

Pamiętaj by wpisać miasto i numer telefonu kontaktowego !!!

*Wysyłając do nas zapytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych do kontaktu z naszym Konsultantem.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Biuro Rachunkowe ABAK
Biuro Rachunkowe ABAK
ul. 1-go Pułku Strzelców Podhalańskich 12/1
33-300 Nowy Sącz
Dokładamy wszelkich starań aby księgowość była łatwa prosta i czytelna dla każdego, bez względu na wielkość firmy.
 
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ 
 
Proponowany przebieg umowy na prowadzanie ksiąg rachunkowych, ksiąg podatkowych wraz z obsługą kadrową:
Przedstawiamy poniżej pewien szablon działania naszego biura rachunkowego tak aby księgowość była łatwa prosta i czytelna dla naszych klientów.
 
Dokumenty kadrowo płacowe
W ciągu ostatniego dnia roboczego miesiąca biuro kontaktuje się telefonicznie z klientem, ustalane są dane dotyczące listy płac
Biuro sporządza ewidencje czasu pracy, listę płac, raporty RMUA, przeliczenie zaliczki PIT-4, ZUS, wraz z przelewami dotyczącymi ww. płatności
 
Odbiór dokumentów źródłowych do księgowania
W ciągu pierwszych pięciu dni roboczych klient wysyła do biura dokumenty źródłowe (faktury) na adres korespondencyjny naszego biura
Trzy dni robocze od odbioru dokumentów klient dostaje informacje SMS-em o aktualnym wyniku finansowym i wysokości zobowiązań finansowych
Od momentu odbioru dokumentów do 3 dni roboczych przed zamknięciem miesiąca czekamy na dodatkowe dokumenty księgowe (nie dostarczone wcześniej) mogące mieć wpływ na wynik podatkowy
Biuro składa w imieniu klienta wszystkie wymagane zeznania i deklaracje, podpisując je we własnym imieniu na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
W dniu złożenia deklaracji klient otrzymuje gotowe druki przelewów z ostateczną kwotą płatności budżetowych lub faxem lub smsem dokładne dane umożliwiające sporządzenie przelewów we własnym zakresie
W przypadku wezwań dotyczących np. wyjaśnień w zakresie składanych deklaracji czy postępowań sprawdzających w zakresie prowadzonej dokumentacji biuro występuje standardowo w imieniu klienta na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
Wszystkie składane deklaracje, listy płac, przelewy itp. w formie gotowej do wydruku format acrobat reader są zawsze do pobranie z naszego systemu
Dostęp do wszystkich swoich dokumentów w formie elektronicznej 24 h/dobę 7 dni w tygodniu, bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami 5 dni w tygodniu 9 h/dobę za pomocą rozmów online w naszym systemie bądź za pomocą e-maila, komunikatora internetowego GG, telefonii internetowej Skype bądź tradycyjną drogą telefoniczną.