
Biuro Rachunkowe SIGNUM
ul. Kazimierza Wielkiego 34,
09-400 Płock
Swoją ofertę kieruję głównie do przedsiębiorców, dla których priorytetem jest rozwijanie i umacnianie swojej firmy w branży w której ona działa.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
Ryczałt:
1. Prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej:
- ewidencji przychodów,
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.
2. Sporządzanie rozliczeń rocznych.
3. Sporządzanie deklaracji VAT.
PKPiR
1. Prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej:
- podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.
2. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku
VAT.
3. Prowadzenie rozrachunków.
Księgi handlowe
1. Prowadzenie i przechowywanie przez Biuro ksiąg handlowych na które składają się:
- dziennik,
- konta księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych. 2. Prowadzenie i przechowywanie następującej dokumentacji podatkowej:
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.
3. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT).
4. Prowadzenie rozrachunków.
5. Sporządzanie rocznego bilansu oraz rachunku zysków i strat.
Kadry i płace
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
2. Prowadzenie ewidencji urlopowej.
3. Prowadzenie ewidencji chorobowej.
4. Sporządzanie list płac.
5. Przygotowywanie umów o dzieło i zlecenia, naliczanie i przygotowywanie list wypłat, obciążeń ZUS
na podstawie umów o dzieło i zlecenia.
6. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS.
7. Sporządzanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji, sporządzanie Raportów Miesięcznych dla osoby
Ubezpieczonej (RMUA).
8. Sporządzanie miesięcznej deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy (PIT4, PIT-8A).
9. Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy
(PIT-11, PIT4R).
10. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu.