
Biuro Rachunkowe ELPIT
ul. Ks. Niedziałka 10-12 lok. 3
08-110 Siedlce
ELPIT w sposób rzetelny i profesjonalny świadczy usługi z zakresu księgowości, finansów i spraw kadrowo-płacowych.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
KSIĘGI HANDLOWE
Kompleksowa obsługa księgowa (osoby fizyczne, spółki) m.in. prowadzenie ksiąg rachunkowych, inwentaryzacje, sporządzenie sprawozdań finansowych w tym przepływy kapitałów, cashflow.
opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy
opracowanie lub usprawnienie istniejących zasad obiegu i przechowywania dokumentów
sprawdzenie poprawności dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
dekretacja i księgowanie dokumentów w ewidencjach podatkowych
wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych/kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy
sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
sporządzanie miesięcznych /kwartalnych deklaracji VAT, VAT-UE
wystawianie faktur wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych
prowadzenie ewidencji wyposażenia
kontrola rozrachunków z kontrahentami, uzgadnianie sald kont
zamknięcie roku (rachunek zysków i strat, bilans, przepływy kapitałów, cashflow)
KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Prowadzenie księgi, ewidencji zakupów i sprzedaży, ewidencji środków trwałych, wyposażenia, kart pracowników, kart przebiegu pojazdów, rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji dla US i ZUS.
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych/kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy
prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów oraz rejestr sprzedaży umożliwiających obliczenie zobowiązania podatkowego, lub nadwyżki podatku naliczonego nad należnym
sporządzanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji VAT-7/VAT 7K, VAT-UE na podstawie zapisów w rejestrach
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych
prowadzenie ewidencji wyposażenia
wypełnianie indywidualnych kart przychodów pracowników