Wypełnij formularz obok a przedstawimy Ci cennik usług księgowych w Twojej okolicy...

  1. Zakładasz działalność gospodarczą/firmę??, i zastanawiasz się ile kosztują usługi księgowe?. Wpisz ilu zatrudnisz pracowników określ ile faktur (kosztowych i przychodowych) będziesz generował - czy będziesz potrzebował kasy fiskalnej?
  2. Masz już księgową....? Ale nie jesteś z niej zadowolony??? - Wypełnij formularz - my oddzwonimy....
  3. Chcesz niezobowiązująco porozmawiać o cenach usług księgowych w Twoim mieście? – wpisz w formularzu twoje dane – a my oddzwonimy...

Pamiętaj by wpisać miasto i numer telefonu kontaktowego !!!

*Wysyłając do nas zapytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych do kontaktu z naszym Konsultantem.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

"AKCYZA" S.C. Biuro Rachunkowe
ul. Piotra Skargi 17/1-2
47-224 Kędzierzyn-Koźle
Oferujemy najwyższą jakość świadczonych usług od początku do końca. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Ofertą.
 
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij  TUTAJ
 
1. KSIĘGOWOŚĆ (tzw. mała):
- księgowość uproszczona (prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego) 
- księgowość na zasadach ogólnych (prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów),
- prowadzenie rejestrów VAT dla celów podatku od towarów i usług,
- rozliczenia i deklaracje podatkowe,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- rozliczenie podatku VAT dla rolników (w tym rejestracja w U.S. VAT-R; zgłoszenie identyfikacyjne NIP-7).
 
2. KSIĘGOWOŚĆ (pełna) KSIĘGI HANDLOWE:
- bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
- prowadzenie ksiąg pomocniczych oraz ich powiązania z kontem księgi głównej, opis systemu przetwarzania danych,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych,
-sporządzanie raportów i analiz dla zarządu,
- sporządzanie dokumentów związanych z zakończeniem roku obrotowego,
- pomoc w przypadku przeprowadzania kontroli podatkowej,
 
3. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PŁACOWO - KADROWA
- sporządzanie list płac - ryczałt samochodowy
- naliczanie podatku od wynagrodzeń
- sporządzanie deklaracji PIT-11; PIT-40; PIT- 8AR; PIT-4R,
- sporządzanie standardowej dokumentacji w chwili i po ustaniu stosunku pracy a w szczególności umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy.
- ustalanie prawa i wymiaru przysługujących urlopów wypoczynkowych
- ustalenie świadczeń pieniężnych związanych z ustaniem stosunku pracy (ekwiwalent za nie wykorzystany urlop, odszkodowanie za skrócony okres wypowiedzenia, odprawy pieniężne itp.).
- prowadzenie kart urlopowych
- sporządzanie właściwych druków do ZUS: zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i wyrejestrowania.
- przesyłanie do ZUS w formie elektronicznej wszelkich druków zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i wyrejestrowania.
- sporządzanie zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach.
- naliczanie i prowadzenie ewidencji wynagrodzeń.
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i raportów imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS.
- sporządzanie informacji dla pracowników - ZUS RMUA 
- ustalanie prawa do wynagrodzenia/zasiłku z tytułu choroby, macierzyńskiego, opiekuńczego i wypadkowego. Naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami.