Wypełnij formularz obok a przedstawimy Ci cennik usług księgowych w Twojej okolicy...

  1. Zakładasz działalność gospodarczą/firmę??, i zastanawiasz się ile kosztują usługi księgowe?. Wpisz ilu zatrudnisz pracowników określ ile faktur (kosztowych i przychodowych) będziesz generował - czy będziesz potrzebował kasy fiskalnej?
  2. Masz już księgową....? Ale nie jesteś z niej zadowolony??? - Wypełnij formularz - my oddzwonimy....
  3. Chcesz niezobowiązująco porozmawiać o cenach usług księgowych w Twoim mieście? – wpisz w formularzu twoje dane – a my oddzwonimy...

Pamiętaj by wpisać miasto i numer telefonu kontaktowego !!!

*Wysyłając do nas zapytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych do kontaktu z naszym Konsultantem.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Biuro Rachunkowe Saldo
Biuro Rachunkowe Saldo
ul. Piłsudskiego 129 a
05-260 Marki 
Biuro wykonuje usługi dla małych i średnich podmiotów gospodarczych również związanych z handlem zagranicznym.
 
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ 
 
Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych. Oferujemy m.in.:
 1.Pełną obsługę księgowo-podatkową osób fizycznych oraz prawnych
Prowadzenie ksiąg handlowych,
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów,
Prowadzenie ewidencji zryczałtowanej,
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczeń podatku VAT,
Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, analiz finansowych na wewnętrzne potrzeby  Klienta.
2. Pełną obsługę  kadrowo-płacową zatrudnianych pracowników
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,
Sporządzanie list płac,
Zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę,
Rozliczenia pracowników z ZUS, PFRON, urzędem skarbowym i inne.
3. Pomoc przy założeniu działalności gospodarczej.
4. Rozliczenia z ZUS osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
5. Wyprowadzanie zaległości księgowych podmiotów gospodarczych.
6. Reprezentacja klienta przed ZUS oraz Urzędem Skarbowym.
7. Doradztwo prawne.
8. Organizacja szkoleń BHP.