
Biuro Rachunkowe TARA
Pl. Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości i obsługi kadrowo-płacowej dla podmiotów o różnym profilu działalności.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
Chcesz rozpocząć działalność gospodarczą, zakładasz firmę wystarczy że masz pomysł na biznes, my pomożemy oszczędzić Twój czas oraz doradzimy Ci w sprawach z zakresu księgowości oraz kadr. Oferujemy:
dobranie sposobu opodatkowania wykonywanej działalności (opodatkowanie na zasadach ogólnych wg skali podatkowej, wg jednolitej stawki podatku linowego, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, karta podatkowa),
dobranie odpowiedniej formy prawnej działalności gospodarczej (działalność indywidualna, spółka z o.o., spółka komandytowa, jawna, cywilna itp.),
konsultacja na temat optymalizacji mechanizmów systemu podatkowego,
przygotowanie wniosków o wpis do ewidencji działalności gospodarczej CEIDG oraz pozostałych formalności w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,
złożenie dokumentów o wydanie NIP-u i REGON-u,
zgłoszenie do ewidencji VAT na formularzu VAT-R,
stworzenie umowy spółki,
zakładanie spółek prawa handlowego i rejestracja w KRS współpraca z radcą prawnym, który przygotuje oraz złoży do sądu komplet dokumentów rejestracyjnych,
dokonywanie zmian w KRS wraz z odebraniem odpisu,
zmiany formy organizacyjnej prowadzonej działalności,
pomoc w organizacji obiegu dokumentów,
pomoc w przygotowywaniu pozwów do Sądu.
Obsługa finansowo-księgowa
Prowadzenie uproszczonej księgowości podatkowej (KPiR).
Prowadzenie ksiąg handlowych (księgi rachunkowe) w tym:
tworzenie lub modyfikacja przyjętych zasad polityki rachunkowości,
sporządzenie inwentarza i bilansu otwarcia,
dokonywanie zapisów na podstawie dowodów źródłowych,
przygotowywanie deklaracji podatkowych: PIT-4, VAT-7,
prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
roczne rozliczenia (PIT-11, PIT 36, PIT-36L, PIT 37, CIT-8),
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
opracowanie optymalnych planów amortyzacji,
bieżąca ewidencja zdarzeń gospodarczych,
prowadzenie rozrachunków i windykacja należności,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatku VAT,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
sporządzanie deklaracji na podatki lokalne,
sporządzanie rocznych zeznań podatkowych,
reprezentowanie Klienta przed Urzędami,
sprawozdawczość dla potrzeb GUS,
sprawozdawczość na potrzeby Zarządu,
przygotowywanie elektronicznych przelewów bankowych,
analizy kosztów i przychodów,
ustalanie zaliczek na podatek dochodowy.