
SUPERATA Biuro Rachunkowe
ul. Obwodowa 24
84-240 Reda
Zapraszamy do współpracy z naszym biurem rachunkowym tych wszystkich, którzy borykają się z problemami rachunkowymi.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
Oferta
Obsługa księgowo-rachunkowa
W ramach realizacji obsługi księgowo-rachunkowej wykonywane jest między innymi:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
prowadzenie ksiąg rachunkowych,
prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
rozliczanie w zakresie podatku VAT,
wypełnianie wszystkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych na podstawie ksiąg i rejestrów oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
doradztwo podatkowe w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
rozliczanie w zakresie podatku dochodowego,
opracowywanie Zakładowych Planów Kont,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS,
reprezentowanie Podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym i innych urzędach w zakresie naszego umocowania,
przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Urzędzie Skarbowym i ZUS.
Wymienione usługi wykonujemy w ramach jednej zryczałtowanej ceny. Istnieje również możliwość zlecania nam usług w konkretnym zakresie, np. tylko prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT-7.
Obsługa kadrowo-płacowa
W ramach realizacji obsługi kadrowo-płacowej przez nasze biuro wykonywane jest między innymi:
naliczanie list wynagrodzeń,
sporządzanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,
wystawianie zaświadczeń o okresie zatrudnienia i wysokości zarobków,
wystawianie świadectw pracy,
sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B),
sporządzanie deklaracji ZUS i przekazywanie ich drogą elektroniczną do ZUS-u,
sporządzanie imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA),
sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego (PIT-4R, PIT- 8A),
ścisła współpraca z klientem przy kontrolach i inspekcjach z ZUS, US, PIP,
sporządzanie deklaracji PFRON.
W uzupełnieniu możliwe jest również:
prowadzenie kartoteki wynagrodzeń,
prowadzenie kartoteki urlopowej,
prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.
Pomoc w zakresie prowadzenia działalności
W ramach usługi pomocy przy zakładaniu działalnosci oferujemy różnorodne formy wsparcia, a naszym celem jest pomoc klientom we wszystkich aspektach działalności. Zwalnia to naszych klientów z konieczności samodzielnego wypełniania zawiłych wniosków.
sporządzanie dokumentów rejestracyjnych firm w samorządzie terytorialnym,
sporządzanie dokumentów rejestracyjnych firm (US, ZUS, GUS),
indywidualne konsultacje z zakresu opodatkowania działalności.
Pozostałe usługi
Mają Państwo jakieś szczególne potrzeby w zakresie usług księgowych? Poniżej przedstawiamy wybrane usługi dodatkowe świadczone przez nasze biuro:
ocena stanu ksiąg i systemu kontroli wewnętrznej przedsiębiorstwa,
wyprowadzenie zaległości w księgach rachunkowych,
sporządzanie instrukcji: obiegu dokumentów, kasowej, materiałowej, inwentaryzacyjnej,
stworzenie regulaminu ZFŚS,
wykonanie biznes-planu,
przygotowanie sprawozdań finansowych dla podmiotów niebędących naszymi stałymi klientami,
opracowanie sprawozdania z działalności jednostki,
opracowanie obiegu dokumentów,
obsługa rachunku bankowego,
przygotowanie i wydruk przelewów,
sporządzanie dokumentów rejestracyjnych firm (US, ZUS, GUS),