
Biuro Rachunkowe Żaneta Krawiec
ul. Bytkowska 20
41-106 Siemianowice Śląskie
Zajmujemy się profesjonalną i kompleksową obsługą rachunkową, podatkową, kadrowo-płacową, rozliczeniami z ZUS i GUS.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA
dla jednoosobowej działalności, spółek cywilnych
Przedsiębiorcom prowadzącym działalność indywidualnie oraz spółkom cywilnym, oferujemy usługę obejmującą:
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
Obliczanie miesięcznych lub kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT),
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, sporządzanie miesięcznych bądź kwartalnych deklaracji podatkowych (jeżeli jest wymagane).
KSIĘGI HANDLOWE
dla spółek z o.o.
Nasza oferta dla, spółek z o.o., spółek komandytowych oraz dla innych podmiotów wymienionych obok obejmuje:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Polsce,
Sporządzanie obowiązkowego rocznego sprawozdania finansowego,
Obliczanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) oraz sporządzania rocznego zeznania podatkowego,
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, sporządzanie miesięcznych bądź kwartalnych deklaracji podatkowych (jeżeli jest wymagane).
OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA
dla pracodawców
Nasza oferta w zakresie obsługi kadrowo-płacowej obejmuje:
Prowadzenie ewidencji personalnej pracowników - akta osobowe, ewidencja czasu pracy, dokumentacja związana z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
Prowadzenie ewidencji i dokumentacji płacowej - list płac, listy prac zleconych, kartoteki wynagrodzeń , rozliczenie podatku dochodowego PIT,
Dokumentacja dla ZUS - dokumenty zgłoszeniowe pracowników, miesięczne deklaracje rozliczeniowe, dokumentacja zasiłków, raporty RMUA.
USŁUGI DODATKOWE
dla wszystkich
Oprócz podstawowej oferty przedstawionej powyżej nasze biuro świadczy również szeroki wachlarz usług dodatkowych, obejmujących między innymi:
doradztwo w zakresie wyboru właściwej formy prowadzenia działalności gospodarczej,
sporządzania dokumentacji wymaganej do rejestracji (umowy spółki, zgłoszenia do Urzędu Skarbowego i ZUS etc.),
reprezentowania w postępowaniu sprawdzającym i kontrolnym przed organami podatkowymi, ZUS, Państwową Inspekcją Pracy i innymi instytucjami,
sporządzanie sprawozdań zarządczych na wewnętrzne potrzeby jednostki, zgodnie z wymaganiami określonymi przez naszego klienta,
przygotowywanie dokumentacji finansowej do wniosków kredytowych i umów leasingu,
pomoc w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań zakresie zatrudniania pracowników,
sporządzanie zeznań rocznych.