Wypełnij formularz obok a przedstawimy Ci cennik usług księgowych w Twojej okolicy...

  1. Zakładasz działalność gospodarczą/firmę??, i zastanawiasz się ile kosztują usługi księgowe?. Wpisz ilu zatrudnisz pracowników określ ile faktur (kosztowych i przychodowych) będziesz generował - czy będziesz potrzebował kasy fiskalnej?
  2. Masz już księgową....? Ale nie jesteś z niej zadowolony??? - Wypełnij formularz - my oddzwonimy....
  3. Chcesz niezobowiązująco porozmawiać o cenach usług księgowych w Twoim mieście? – wpisz w formularzu twoje dane – a my oddzwonimy...

Pamiętaj by wpisać miasto i numer telefonu kontaktowego !!!

*Wysyłając do nas zapytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych do kontaktu z naszym Konsultantem.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Biuro Rachunkowe MK Marta Krasoń
Biuro Rachunkowe MK Marta Krasoń
ul. Krakowska 22
27-600 Sandomierz
Oferujemy pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej, a także sporządzamy dokumenty, formularze i zgłoszenia do ZUS, US, GUS.
 
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ 
 
 Podatkowe Księgi przychodów i rozchodów:
 
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
księgowanie zdarzeń gospodarczych w podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT,
sporządzanie deklaracji VAT-7 / VAT-7K ,VAT UE,
rozliczanie podatku dochodowego,
przygotowanie przelewów podatkowych,
sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS,
sporządzenie zeznań rocznych,
kontakty z urzędami w wyżej wymienionym zakresie,
archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.
2. Ryczałt ewidencjonowany:
 
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT,
sporządzanie deklaracji VAT-7 / VAT-7K ,VAT UE,
rozliczanie podatku dochodowego,
przygotowanie przelewów podatkowych,
sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS,
sporządzenie zeznań rocznych,
kontakty z urzędami w wyżej wymienionym zakresie,
archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.
3. Kadry i płace, rozliczenia z ZUS:
 
Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników:
 
prowadzenie akt osobowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
przygotowywanie na bieżąco potrzebnych dokumentów,
akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy.
Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę:
 
sporządzenie listy płac,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy.