
Biuro Rachunkowe PIMIR s.c.
ul. Piłsudskiego 28/2,
27-200 Starachowice
Ceny naszych usług ustalane są indywidualnie, na podstawie zakresu zleconych czynności i czasu na ich rzetelne wykonywanie.
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ
1) Ryczałt ewidencjonowany:
prowadzenie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie rozliczeń w ramach ewidencji VAT,
sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego i podatku VAT,
prowadzenie obsługi płacowej zatrudnionych pracowników.
2) Podatkowa księga przychodów i rozchodów:
bieżące prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów,
bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
bieżące prowadzenie ewidencji wyposażenia,
prowadzenie obsługi płacowej zatrudnionych pracowników,
rozliczanie delegacji pracowników,
bieżące prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży na potrzeby rozliczeń podatku VAT,
terminowe sporządzanie deklaracji rozliczającej podatek VAT za dany miesiąc,
kontrola zobowiązań i należności klientów,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych dla właściciela firmy (PIT-5),
sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych dla właściciela firmy,
reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi w zakresie bieżącej działalności oraz podczas kontroli skarbowej,
udzielanie porad finansowo-podatkowych w zakresie spraw związanych z prowadzona działalnością podatkową klienta.
3) Księgi handlowe:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (księgi głównej i ksiąg pomocniczych) na podstawie dostarczonych dokumentów, zgodnie z przepisami prawa,
weryfikacja dokumentów wystawionych przez klientów pod względem rachunkowo- podatkowym,
tworzenie poleceń przelewów,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
bieżąca kontrola zobowiązań i należności klientów,
przygotowanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań budżetowych,
przygotowanie i składanie aktualizacji zgłoszeń identyfikacyjnych (NIP, VAT-R),
sporządzanie deklaracji CIT,
reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi w zakresie bieżących spraw księgowych i podczas kontroli US,
wykonywanie analiz i raportów,
tworzenie polityki rachunkowości oraz planu kont dostosowanych do potrzeb klientów oraz odpowiednich dokumentacji przetwarzania danych zgodnie z Ustawą o rachunkowości.