Wypełnij formularz obok a przedstawimy Ci cennik usług księgowych w Twojej okolicy...

  1. Zakładasz działalność gospodarczą/firmę??, i zastanawiasz się ile kosztują usługi księgowe?. Wpisz ilu zatrudnisz pracowników określ ile faktur (kosztowych i przychodowych) będziesz generował - czy będziesz potrzebował kasy fiskalnej?
  2. Masz już księgową....? Ale nie jesteś z niej zadowolony??? - Wypełnij formularz - my oddzwonimy....
  3. Chcesz niezobowiązująco porozmawiać o cenach usług księgowych w Twoim mieście? – wpisz w formularzu twoje dane – a my oddzwonimy...

Pamiętaj by wpisać miasto i numer telefonu kontaktowego !!!

*Wysyłając do nas zapytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych do kontaktu z naszym Konsultantem.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

BETA Biuro Rachunkowe
BETA Biuro Rachunkowe
ul. Johanna Herdera 9, 14-100 Ostróda
Prowadzone przez nas biuro rachunkowe w Ostródzie to miejsce, gdzie przedsiębiorcy znajdą pełne wsparcie w zakresie prowadzenia księgowości. 
 
Jesteś właścicielem tej firmy, chcesz dodać Twój numer telefonu, adres e-mail czy stronę internetową?? Kliknij TUTAJ 
 
W ramach umowy z biurem ofeujemy kompleksową obsługę firm, w skład której wchodzi:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych (tzw. pełnej księgowości), ryczałtu ewidencjonowanego i sporządzanie w związku z nimi stosownych, podatkowych deklaracji rozliczeniowych,
prowadzenie ewidencji podatku VAT, wyposażenia, środków trwałych i sporządzanie w związku z nimi stosownych deklaracji,
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, wszelkich informacji dodatkowych, rozliczeń rocznych itp.,
doradztwo finansowe (w zakresie kompetencji), w skład którego wchodzi: sporządzanie biznes planów, opracowanie budżetu firmy, sporządzanie wniosków kredytowych, pozyskiwanie dotacji i kredytów bankowych,
przygotowanie dokumentacji i pozyskiwanie leasingów,
w imieniu klientów możemy kontaktować się z urzędami państwowymi, oferujemy pomoc przy pozyskiwaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej i jej uruchomienie,
prowadzenie wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem pracowników,
umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło,
nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, pomoc przy rekrutacji pracowników, także obcokrajowców,
prowadzenie akt osobowych pracowników,
sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników, list płac,
prowadzenie rozliczeń składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz sporządzanie stosownych deklaracji dla ZUS,
przekazywanie klientom terminów podatkowych i innych wynikających z dokumentacji,
sporządzanie i przygotowywanie przelewów bankowych. Pomożemy także odzyskać część podatku VAT, który został zapłacony przy zakupie materiałów budowlanych po akcesji Polski do Unii Europejskiej.